Asistenta tehnica o puteti solicita la numarul de telefon scris pe produsul achizitonat de la noi.

In cazul in care ati pierdut CD-ul cu care ati primit produsul, puteti solicita soft-ul iar noi vi-l vom trimite in format electronic.

Da, orice produs se poate returna in decurs de 14 zile lucratoare. Toate detaliile referitoare la returnarea unui produs le gasiti aici.

Metodele de plata acceptate sunt plata ramburs, plata cu cardul, sau transfer bancar.

Produsul comandat va ajunge in termen de 1- 2 zile. Pretul si timpii de livrare difera in functie de modalitatea de livrare aleasa de dumnevoastra. Toate detaliile necesare referitoare la livrarea unui produs le gasiti aici.

In cazul in care intampinati probleme cu un produs il puteti returna utilizand formularul disponibil pe site sau va puteti primi contravaloarea produsului inapoi.

Departamentul de asistenta tehnica va este alaturi de luni - vineri in intervalul orar 10- 17.

In cazul in care un produs a iesit in garantie beneficiarul va suporta contravalorea anumitor reparatii sau a anumitor servicii oferite.

Asistenta tehnica reprezinta modalitatea prin care va indrumam pentru a beneficia de un produs functionabil. Asistenta tehnica nu inseamna ca instalarea produsului va fi efectuata de catre echipa noastra, asistenta tehnica se refera la parcurgerea tuturor pasilor necesari sub indrumarea departamentului tehnic pentru ca dumnevoastra sa aveti un produs functional si gata de folosit.

Toate produsele comercializate de firma noastra au garantie de 1 an.

Consimțământ pentru cookie-uri