Intrebari frecvente

1. Unde pot solicita asistenta tehnica?

Asistenta tehnica o puteti solicita la numerele de telefon si la adresa disponibila pe site.

2. Am pierdut CD-ul cu care am primit produsul, ce pot face?

In cazul in care ati pierdut CD-ul cu care ati primit produsul, puteti solicita soft-ul iar noi vi-l vom trimite in format electronic. 

3. Pot returna un produs?

Da, orice produs se poate returna in decurs de 14 zile lucratoare. Toate detaliile referitoare la returnarea unui produs le gasiti aici.

4. Care sunt metodele de plata acceptate?

Metodele de plata acceptate sunt plata ramburs, plata cu cardul, sau transfer bancar.

5. In cat timp va ajunge produsul comandat?

Produsul comandat va ajunge in termen de 1- 2 zile. Pretul si timpii de livrare difera in functie de modalitatea de livrare aleasa de dumnevoastra. Toate detaliile necesare referitoare la livrarea unui produs le gasiti aici.

6. Ce fac daca am probleme cu un produs?

In cazul in care intampinati probleme cu un produs il puteti returna utilizand formularul disponibil pe site sau va puteti primi contravaloarea produsului inapoi.

7. Care este orarul in care pot solicita asistenta tehnica?

Departamentul de asistenta tehnica va este alaturi de luni - vineri in intervalul orar 10- 17.

8. Cum procedez daca podusul a iesit din garantie?

In cazul in care un produs a iesit in garantie beneficiarul va suporta contravalorea anumitor reparatii sau a anumitor servicii oferite. Mai multe detalii gasiti aici.

9. Ce este asistenta tehnica?

Asistenta tehnica reprezinta modalitatea prin care va indrumam pentru a beneficia de un produs functionabil. Asistenta tehnica nu inseamna ca instalarea produsului va fi efectuata de catre echipa noastra, asistenta tehnica se refera la parcurgerea tuturor pasilor necesari sub indrumarea departamentului tehnic pentru ca dumnevoastra sa aveti un produs functional si gata de folosit. 

10. Care este perioada de garantie?

Toate produsele comercializate de firma noastra au garantie de 1 an.